Jornada de Salut Laboral

La Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona, amb motiu del Dia Internacional de la Salut Laboral, hem organitzat una assemblea de delegats/es i comitès d’empresa, a la qual et convoquem, per al proper dia 26 d’abril a les 11.00 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències Jurídiques de Tarragona (Av. Catalunya, 35). Aquest any, el tema que tractarem en el marc de la salut laboral al territori és la campanya sindical CÀNCER ZERO A LA FEINA.

Comptarem amb les següents intervencions:

10.30 h Roda de premsa.

11.00 h Presentació de l’acte a càrrec de Mariano Arruego, secretari de Salut Laboral de la Unió Intercomarcal de Tarragona.

11.05 h Intervenció a càrrec de Vicente Moya , secretari general de la Unió Intercomarcal de Tarragona.

11.20 h Existeix risc de càncer a la teva feina? Presentació de la campanya sindical de càncer zero a la feina, a càrrec de Sergi Roselló, Gabinet Higia Salut i Treball de la Secretaria de Salut Laboral de CCOO de la Unió Intercomarcal de Tarragona.

13.00h Intervenció de Javier Pacheco, secretari general de la CONC.

13.30 h Cloenda de l’assemblea.

Us recordem que per assistir a l’assemblea podeu utilitzar les hores de crèdit retribuïdes que disposeu com a representants dels treballadors.

Comptem amb la teva assistència i participació.